نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی

 

نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی ، شرکت‌های تولیدی و یا بازرگانی بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شکل دادن شبکه فروش و مشتریان، به هدف نهایی خود یعنی سوددهی دست پیدا نمی‌کنند. برای ایجاد این شبکه، استفاده از نرم افزار پخش مویرگی یا نرم افزار حسابداری پخش مویرگی در بازار چالش برانگیز امروز حیاتی است.

با در نظر گرفتن این نکته که بسیاری از مشاغل و اصناف با حمل و نقل و سیستم انتقال کالا برای ارائه محصولات و خدمات خود درگیر هستند، امکان یکپارچه شدن نرم افزار پخش مویرگی با زیر سیستم‌های موجود در آن شرکت، به عنوان مزیتی مهم در مدیریت کالاها و بهینه کردن پخش و توزیع آن بین مصرف کنندگان شناخته شده است.‌‌

زیر سیستم پخش مویرگی دوران سیستم با پشتیبانی از دو شیوه پخش مویرگی سرد و گرم و ایجاد بستر لازم برای مدیریت توزیع و فروش کالا، به شما در مدیریت فروش و توزیع محصولات کمک فراوانی می‌کند تا بتوانید برنامه‌های فروش خود را با دقت و سرعت بالا انجام دهید. علاوه بر این، در این نرم افزار امکان تعریف مسیر به صورت ساختار درختی، مسیر مجزا برای هر بازاریاب، تعریف برنامه ویزیت به تعداد نامحدود، امکان ثبت و ارسال سفارش توسط بازاریاب و … تعریف شده است.

در این نرم افزار, علاوه بر خود نرم افزار، امکان صدور و یا همگام سازی فاکتور از طریق ابزارهای اندرویدی، آنلاین و یا از طریق برنامه ویندوزی دوران سیستم وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید از نرم افزار فروش و حسابداری دوران سیستم اسمارت برای گوشی‌های هوشمند و پوزهای فروش اندرویدی با قابلیت فروش آنلاین و آفلاین برای فروش از طریق ویزیتورها و مدیریت ویزیتورها نیز استفاده کنید.

صدور فاکتور، اتصال یکپارچه به سیستم حسابداری، بازرگانی، خزانه، انبار و نرم افزار پخش مویرگی تنها بخشی از امکانات این سیستم مبتنی برای رویکرد ERP است.

 

بسته سفارش گیری و پخش دوران سیستم با ۷ زیرسیستم امکان  سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه حساب را پشتیبانی می‌کند:

  1. حسابداری
  2. دریافت و پرداخت
  3. مشتریان و فروش
  4. تامین کنندگان و انبار
  5. سفارش گیری و پخش
  6. دارایی ثابت و حقوق و دستمزد تمام فرآیندهای فروش سرد،
  7. پخش گرم
  8. فروش درب کارخانه و فروش عمده

این نرم افزار به شما کمک می‌کند که

امکان ثبت منطقه و مسیر و برنامه ریزی ویزیت ها

امکان تعیین سقف فروش برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور

امکان مشخص کردن کردن خط فروش برای کالاها

امکان تعریف تخفیفات ردیفی ، حجمی پلکانی، ریالی، درصدی، جوایز، سبد  محصول و در سطح کل فاکتور

امکان تعریف مدل‌های مختلف پورسانت ( بر اساس سود یا حجم فروش )

امکان ثبت سفارش بر اساس کنترل‌های تعریف شده با استفاده از موبایل و انتقال آنلاین   به نرم افزار

امکان تایید سفارش یا درخواست مرجوعی  کالا

امکان تهیه حواله  توزیع سرد بر اساس سفارشات فاکتور شده

امکان تعریف حجم و وزن سفارش بر اساس ظرفیت خودروی انتخاب شده جهت ارسال سفارش

امکان تعریف سرپرست فروش برای هر لاین از بازاریابها

امکان تعریف گروه هدف فروش ( به لحاظ هدف گذاری میزان فروش ماهانه برای هر کالا)

امکان تعریف تارگت برای ویزیتورها ( تارگت حجمی ، ریالی و تعداد مشتریان هدف )

تعبیه منوی مدیریت تعمین و تهییه کالا جهت تسهیل در خرید کالا

امکان ارائه برنامه توزیع روزانه ، هفتگی و ماهانه برای خودروها بر اساس مناطق جغرافیایی

امکان تهیه گزارش تجمعی توزیع جهت برآورد میزان کارکرد خودروها و راننده ها ( ماموران توزیع )

امکان ارائه پورتال مدیریتی جهت مشاهده وضعییت کل سیستم بر روی گوشی موبایل برای مدیران مجموعه

امکان قیمت گذاری خودکار کالا بهنگام خرید بر اساس درصد سودهای از قبل تعیین شده توسط مدیران سیستم و درج آن بعنوان قیمت فروش کالا

امکان ثبت قطعی و اجباری  تعداد روزهای تسویه کالا از طرف خریدار  توسط مدیریت سیستم و  الزام مشتری به تسویه در آن بازه تعیین شده

امکان محاسبه سن روزانه بدهکاران و بستانکاران و تهیه گزارش از آن

امکان محاسبه خواب انبار کالا جهت مدیریت بهینه موجودی کالا و انبار

و دهها امکان دیگر ……

 

شما با کمک  نرم افزار پخش مویرگی دوران سیستم ، به گزارشاتی متنوع  دسترسی دارید که به شما  کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت مکانی و زمانی نمائید . این نرم افزار  با محیط جذاب و کاربری بسیار آسانی که دارن، مدیریت امور مالیاتی شما را نیز به طور هوشمندانه‌ای برعهده می‌گیرند.

گزارشات

  • گزارش از دفتر حساب‌ها در سطوح مختلف (کل، معین، تفصیلی و ریز تفصیلی و سطح پنج ) با اعمال محدودیت متنوع بر اساس تاریخ، نوع اسناد، شماره اسناد و…
  • گزارش از گردش تفصیلی‌ها بصورت ریز گردش
  • گزارش حسابداری انبار
  • گزارش سند به صورت تجمیعی در سطح کل (خلاصه سند) و یا مبلغ جزء (روکش سند) و بدون مبلغ جزء
  • ارائه صورت‌های مالی اساسی (ترازنامه، تراز آزمایشی، سود و زیان و …) با اعمال محدودیت‌های متنوع
  • تنظیم شمای گزارشات و ویرایش حرفه‌ای گزارشات
  • مشاهده گزارش ترازنامه و تراز آزمایشی ۲ و ۴ و ۶ و ۸ ستونی
  • تعریف افراد مجاز برای امضای گزارشات و اضافه‌کردن امضاکنندگان برای هر گزارش بصورت نامحدود
  • گزارش دفتر روزنامه معمول و بصورت رسمی (مطابق با دفتر روزنامه برای استفاده در دفتر نویسی)
  • خروجی کلیه گزارشات در قالب Word, Excel, PDF و …)
  • مشاهده گزارش ترازنامه به صورت T

 

 

چرا سیستم یکپارچه مالی،  به موفقیت در پخش و فروش کمک می‌کند؟

مجموعه تولیدی و یا بازرگانی را تصور کنید که از واحدهای مختلف، انبار، تولید، پخش و فروش و حسابداری تشکیل شده است. برنامه ریزی فروش و پخش کالا و محصولات در این واحد صنفی نیازمند اطلاعات مشخصی است که بدون آن جریان فروش با اختلال مواجه می‌شود. مدیر فروش و پخش کالا، باید از میزان تولید جاری، میزان محصول دپو شده در انبار، فاکتورهای فروش و وضعیت صورت‌های مالی اشخاص به عنوان ویزیتور و یا مشتری و …. آگاه باشد تا نسبت به قبول درخواست خرید و یا ایجاد برنامه مشخص فروش در بخش‌های مختلف اقدام کند. در یک سیستم غیر یکپارچه، دسترسی به این اطلاعات از طریق گزارشات واحدهای مختلف و گردآوری آن در یک منبع مشترک به صورت دستی اتفاق می‌افتد. این فرایند در بستر خود باعث بروز گلوگاهای مختلف می‌شود.

 فرض کنید همه چیز برای تایید سفارش یک شخص آماده است، اما شما از تسویه حساب فرد و یا وصول چکهای او برای سفارشات پیشین او آگاه نیستید. با ارائه درخواست به واحد حسابداری و خزانه، باید منتظر دریافت گزارش مربوطه شوید که این فرایند می‌تواند زمان بر شده و یا در جریان پیک کاری با اشتباهات فردی همراه شود. حال شرایطی را تصور کنید که با صدور فاکتور سند حسابداری در نرم افزار پخش مویرگی آن نیز به صورت خودکار ایجاد شود و یا پیگیری واحد مالی و وصل چک، سند تسویه فرد به صورت مکانیزه در سیستم صادر و ثبت شود، و در انتها مدیر فروش به راحتی با دریافت مکانیزه گزارش از پایگاه داده یکپارچه، از وضعیت شخص در سیستم آگاه شده و در کمترین زمان ممکن به سفارش او رسیدگی می کند.

 

مزیت‌های سیستم یکپارچه دوران سیستم  برای مدیر فروش

استفاده از سیستم یکپارچه در پخش مویرگی شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، به مدیران فروش کمک می‌کند تا به جای سپری کردن بخش بزرگی از زمان خود برای تهیه گزارشات و اسناد حسابداری مختلف، و یا صدور و مدیریت فاکتورهای فروش و ارسال کالا، زمان خود را برای برنامه‌ریزی بهتر فروش و تمرکز بر اهداف فروش متمرکز کنند.

استفاده از سیستم یکپارچه مالی و مدیریتی دوران سیستم ، این امکان را برای مدیران فروش فراهم می‌کند تا با استفاده از زیر سیستم‌های متصل و یکپارچه در بخش فروش، پرتال تحت وب و یا زیر سیستم اطلاع رسانی نسبت به صدور آنلاین پیش فاکتور، فاکتور و اسناد فروش، بازگشت از فروش و … و مدیریت انبار و کالا و بررسی موجودی کالا در کمترین زمان ممکن اقدام کنند. علاوه بر این، در این نرم افزار پخش مویرگی امکان تعریف مسیر به صورت ساختار درختی، مسیر مجزا برای هر بازاریاب تعریف برنامه ویزیت به تعداد نامحدود، امکان ثبت و ارسال سفارش توسط بازاریاب و … تعریف شده است.

برای مشاوره و دریافت راهنمای های بیشتر با ما در ارتباط باشید .