نرم افزار مطب و کلینیک

نرم افزار مطب مطب و کلینیک  دوران سیستم

نرم افزار مطب مطب و کلینیک  دوران سیستم یک نرم افزار زیبا ، جامع ، کاربردی و در عین حال بسیار ساده می باشد که توسط شرکت دوران رایانه با حضور پزشکان با تجربه در امور کلینیک داری جهت مدیریت ساده تر و کارآمدتر فعالیت ها ، ایجاد سهولت در فعالیت ها ، فرایند سازی و در نتیجه مکانیزیسیون کامل کلینیک های دندانپزشکی ، تولید و طراحی شده است .

این شرکت با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید نرم افزار ، جزء قدیمیترین شرکت های  حوزه  فناوری اطلاعات  می باشد .

ویژگی های ظاهری نرم افزار  مطب و کلینیک  دوران سیستم

  • محیطی جذاب و کاملا پویا ، منطبق با استانداردهای روز دنیا و اصول مهندسی نرم افزار
  • طراحی بسیار کاربرپسندانه و کاربردی فرم ها  (user friendly)
  • قابلیت خصوصی سازی رنگ و فونت فرم ها توسط کاربران
  • قابلیت اضافه کردن و انتخاب قالب های رنگی به برنامه
  • استفاده از رنگ هایی که با توجه به کار مداوم موجب خستگی چشمان کاربر نمی شوند
  • گزارشات چاپی برنامه در قالب های گزارشات استاندارد و بسیار زیبا طراحی شده است
  • امکان باز نگه داشتن فرم های مختلف برنامه به صورت همزمان
  • قابلیت استفاده از نرم افزار بدون نیاز به موس (طراحی کاربردی مبتنی بر صفحه کلید )

 

اهداف اصلی نرم افزار مطب  و کلینیک  دوران سیستم

  • مدیریت تمامی فرایند های کلینیک توسط نرم افزار مطب مطب و کلینیک  دوران سیستم
  • کاهش حجم کاری و افزایش کیفیت و دقت عملکرد کاربران سیستم
  • مکانیزاسیون کامل کلینیک
  • افزایش درجه رضایتمندی و رفاه حال بیماران و مراجعین
  • افزایش درجه رضایتمندی کاربران سیستم
  • ارائه گزارش های آماری و سود و زیان جهت تسهیل امر مدیریت
  • عدم نیاز به پیگیری مدیریت در فعالیت های پایین دستی
  • کمک به مدیر جهت تصمیم گیری بهتر درباره نقش افراد و بازدهی بخش

پذیرش بیمار در نرم افزار مطب و کلینیک  دوران سیستم

  • جستجوی بیمار با استفاده از شماره پرونده ،کدملی ،نام و نام خانوادگی،شماره بیمه و شماره موبایل ،  بارکد پرونده و…
  • پذیرش بیمار با استفاده از لیست بیماران از قبل رزرو شده
  • امکان ثبت بیمه پایه ،بیمه تکمیلی و ثبت انواع معرفی نامه
  • امکان نمایش هشدارهای پزشکی  هنگام پذیرش بیماران پرخطر به منظور انجام تمهیدات لازم
  • نمایش مبلغ بدهکاری یا بستانکاری قبلی بیمار در هنگام پذیرش
  • ثبت خدمات درمانی با سریعترین راه ممکن (جستجو براساس کد دلخواه ، نام خدمت و…)
  • ثبت جزئیات درمانی انجام شده در پرونده درمانی بیمار
  • ثبت مواد مصرفی مانند دستکش ، الکل و … جهت ثبت در هزینه های کلینیک در جهت محاسبه قیمت تمام شده خدمات
  • تبدیل کردن خدمات از بیمه به آزاد و بالعکس برای یک بیمار مشخص
  • قراردادن بیمار در گروه های خاص جهت اعمال تخفیف بصورت روتین مثل گروه پرسنل یا غیره
  • تعیین سقف بدهی بیمار (افزایش یا کاهش سقف بدهی نسبت به سقف بدهی تعیین شده بصورت روتین برای همه)
  • امکان ثبت عکس های رادیولوژی در پرونده بیمار و مشاهده نتایج رادیولوژی بیمار بصورت الكترونیك و استفاده از ابزارهای کمکی جهت تشخیص بهتر

این نرم افزار با دارا بودن تمام استانداردهای حسابداری میتواند در مدیریت مشتری و کنترل هزینه ها و درآمد نقش اساسی و کلیدی داشته باشد.